Mi horario

Jag hatar torsdagar. Dagen börjar 8.55 (och idag var jag i skolan ungefär 8.15 eftersom David började då och han ville också ha skjuts till skolan) med matte, och en kvart efter det har vi svenka. Tio minuter senare börjar datorkunskapen som håller på i sjuttiofem minuter. Jag har alltså lunch 12.25, och vid det laget har man redan hunnit svälta ihjäl flera gånger om. Idag var vår lärare snäll som tur var, så vi fick gå 12.00. Hon gillade inte heller det där med sen lunch tydligen.
Efter lunchen, 13.00 alltså, har vi samhällskunskap. Det är ganska trevligt, jag gillar samhällskunskap, men läraren pratar faktiskt en hel del för mycket. Det gick inte bra ihop med dagens huvudvärk. Att vi sedan har engelska tio minuter efter samhällskunskapen gör ju definitivt inte saken bättre. Dagen avslutas 15.20 tror jag.
Så ser mina torsdagar ut.

Som jag nämnde några rader ovanför så har jag fruktansvärd huvudvärk, jag funderar starkt på att sova eller läsa ett tag. Om två timmar ska jag nämligen till kyrkan, så jag får passa på att sova innan dess.

Nu ska jag sluta klaga.


Kommentarer
Postat av: Petter

Shit vilka slappa dagar!

2008-09-11 @ 20:37:40
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Petter: Haha, inte om du frågar mig.

Eller, rätt slappt är det egentligen, grejen är mest att jag inte gillar mina lärare så mycket, och sådant kan förstöra ett helt ämne.

2008-09-11 @ 22:22:29
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: Petter

Synd om er i Malung

2008-09-11 @ 22:37:09
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0