But we prefer to pretend it does not exist

Äntligen! Nu har jag våndats över den där recensionen i flera veckor och nu är den äntligen klar! Jag tror det åtminstone, ska kolla igenom den imorgon igen.
Jag har suttit med recensionen hela jävla dagen och det har gått hur segt som helst. Jag läste ut boken igen också. Den är faktiskt inte så dålig egentligen, inte som jag tyckte först. Det var nog mest för att jag var tvingad att läsa den. Jag avskyr att läsa saker jag måste läsa.
Jäklar vad skönt att den äntligen är klar!

Nu har jag bara en recension kvar, och den ska vara inne på torsdag. Och jag har inte börjat läsa boken än eftersom jag ville bli klar med Vilda Gröna Ögon först. Ehm, bra planering av mig.
Ska åtminstone försöka slänga ihop författarporträttet av Kristin Hannah imorgon, så att jag har det klart åtminstone. Och engelskan borde jag göra, det är en hel del av planeringen som jag inte har gjort än.
Men som sagt, recensionen är i alla fall klar! Grattis till mig.

Kommentarer
Postat av: Anton

Grattis Pevvs! Imorgon ska vi fika!

2009-04-19 @ 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0