Den värsta ångesten är över?

Wihoo, onsdagen är avklarad! Det innebär att jag tror att det värsta är ur världen. I princip i alla fall.
Imorgon har jag ekonomiprov, och jag känner mig ganska förberedd. Inte nog förberedd visserligen, men ganska. Jag hoppas för allt i världen att det går bra!
Vad jag mer hoppas blir bra, det är kvällen imorgon. Jag har åtminstone lyckats skramla ihop grillar nu tror jag. Jag har haft fet jävla ångest sedan igår, så jag hoppas verkligen att det blir bra.

Nu måste jag sova innan det blir torsdag, det är rätt tråkigt att hinna fylla år innan man går och lägger sig.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: marre

Jag ska svara på din kommentar på min blogg lite senare ^^ var bara tvungen att slänga i denna.



Hoppas du hade en underbar valborg! Hoppas också att du lyckades slappna av och njuta av det hela :) Tror det är minst lika viktigt, man glömmer det ibland bara.



Massor med kramar!

2009-05-01 @ 11:40:55
URL: http://kohinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0