Högre lön har jag också

Wihoo! Klockan är snart åtta och jag har varit klar med Malungsbladet i snart tre timmar! Ja, det gick sjukt mycket fortare denna vecka. Det hade nog väldigt mycket att göra med att mamma inte var lika hysterisk idag, samt att vi tagit bort ett distrikt.
Det var faktiskt riktigt kul.

Vad som är väldigt mycket mindre kul är att jag hade utvecklingssamtal igår. Det gick visserligen bra, men Susanne påminde mig om den där jävla recensionen på Vilda gröna ögon som skulle ha varit inne för sju veckor sedan. Jag vill inte läsa om boken! Dock har jag inget val eftersom jag inte kommer ihåg ett dyft av vad den handlade om.
Vilken tur att vi har resursdag imorgon, då har  vi självstudier fram till halv elva, och sedan matte som jag tänker hoppa över eftersom jag ändå kommer att hinna. Det innebär att jag har fram till ett på mig att läsa och skriva recensionen. Och hela eftermiddagen.
Om jag har tur lyckas jag få den klar imorgon!

Jaja, nu ska jag skriva mejl och sedan ska jag titta på Pettson & Findus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0