Lite tur har jag också ibland

Haha, äntligen!
Jag lyckades alldeles precis nyss fixa klar min beställning från ginza! Eller ja, jag var så snål att jag blandade ginza och cdon eftersom två skivor var billigare där, jag har ju ändå fraktfritt på cdon, så det spelar inte så stor roll mer än att det blev billigare. Dessutom kunde jag köpa New Moon! Ska försöka hinna läsa den innan nationella provet i engelska.
Haha, förra året förberedde jag mig inför nationella provet med The Notebook av Nicholas Sparks.
Ja, och inte gick provet sämre för det.

Nu är jag galet trött, så nu ska jag sova och längta efter mina skivor och min bok, godnatt.

Kommentarer
Postat av: marre

Hejsan svejsan! Förlåt att jag inte skrivit tillbaka på länge nu, jag tänker göra det varje gång jag bloggar men sen kommer något i vägen. ^^



Först och främst, tack för din senaste kommentar, jag älskar när folk uppskattar det jag skriver!



Måste bara berätta det för dig!! wiie, jag beställde ett par skor igår :P http://evelinamarina.blogg.se/2009/january/hot.html.

Jag är så förväntans full! Dem kommer vara så snygga :D



Det där med att köpa skivor där de är billigast, you go! Klart man ska :D



Nationella vill jag inte ens tänka på >.< Har du några bra tips när det gäller engelskan?



Kram!

2009-04-17 @ 10:54:20
URL: http://kohinski.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: Jag har faktiskt läst alla böcker med Katrina von Bredow som jag har hittat i biblioteket, hon är så bra på att skriva. :) Vad skriver Kristin Hannah om? tack för tipset! Och ja, jag ska åka tåg i 16 timmar. yeeah, hahaha. Så jag behöver böcker, musik .... :D

2009-04-18 @ 12:34:59
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Malin

När jag går på blibblo ska jag kolla upp dom författarna ;D Men en bok har jag faktiskt läst av Cannie Möller. Jag tror den heter typ "tagg i hjärtat". :)

2009-04-18 @ 15:20:52
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0