Och jag blir så glad när allt går som det ska

Åhå, om ni bara visste hur effektiv jag har varit idag! Jag gjorde klar författarpresentationen, och till saken hör att jag även började med den idag. Jag tror jag aldrig lyckats slutföra någonting samma dag. På mindre än två timmar dessutom!

På min planering idag stod det:
Engelska
Författarpresentationen
Läsa allt i samhällen
Kolla igenom recensionen
Städa ihop
Svara på mejlet!

Vet ni hur den ser ut nu? Såhär:
Engelska
Författarpresentationen

Läsa allt i samhällen
Kolla igenom recensionen
Städa ihop
Svara på mejlet!

Helt freakin' suveränt! Och jag har faktiskt läst samhällen, men inte allt än. Femtio sidor ekonomi som man även ska förstå var lite för mycket på en gång tydligen. Men jag är stolt ändå! Och om sanningen ska fram har jag lite kvar på engelskan, men det är bara gruppuppgifterna samt en av bilderna jag skulle skriva en historia till, annars är jag helt klar!
Och inte nog med det, jag kom på den ultimata 90-årspresenten till mormor, jag började läsa Angelas dotter och jag hann sitta ute i solen!
Det är helt sjukt vad effektiv man kan vara när man vill.
Dessutom hann jag titta på "...och så kom Polly".

Och imorgon borde jag verkligen börja på naturarbetet samt fortsätta läsa boken, men det tänker jag inte göra, för jag tänker fika med Anton, så det så!

Head Automatica är helt suveräna förresten.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Ja, precis. Usch, vad hemskt det var att kliva upp klockan sju idag. Andra världskriget är bara sjukt jobbigt att jobba med. urk.

2009-04-20 @ 15:12:37
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Malin

yay! go you.

2009-04-20 @ 15:19:50
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: marre

Det gör du med! Älskar att läsa dina inlägg :D



Det gjorde jag ^^ Hämtade dom på posten nyss. Dock var dom lite för stora så jag får skicka tillbaka och byta :( Lite tråkigt. Men så awesome snygga! :D verkligen!



Läsa är verkligen inte min starka sida men jag vet att du har rätt ^^. Håller på med en bok nu, "dating big bird" heter den. inte så jätte känd men den är okej :).



Kram!

2009-04-21 @ 17:26:40
URL: http://kohinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0