Suverän helg blir det, med start imorgon

Jag läste ut Angelas dotter igår. Den var bra! Och recensionen behöver inte vara inne imorgon, tack och lov! Men det är möjligt att jag faktiskt hade hunnit skriva en recension idag, för jag var klar med Malungsbladet tio i fyra! Det är inte illa.
Jag fick visserligen hjälp av mamma, men det gick väldigt snabbt ändå.

Imorgon fyller Nina sjutton, så då blir det tårtkalas hos Anette! Och på fredagen drar jag till Vansbro med Ida, hoppas jag. Sedan kommer jag att ha fullt upp med förberedelser inför mormors 90-årsparty, samt själva partyt som är på söndagen. Det kommer att bli suveränt! Vet dock inte riktigt än vad jag ska ge henne..

Som ni ser lämnar de närmaste dagarna inte mycket tid över till varken svenskan eller naturen. Haha, på tal om naturen så berättade jag för Mats if örrgår att jag inte skulle hinna klart med arbetet till på måndag.
Han blev arg, haha. Men det gör inte så mycket, jag blir säkert underkänd där ändå. Jag är sämst på naturkunskap.

Allt för mig, godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

svar: hahaha,njaa! vi får nog dela isåfall. :D

2009-04-23 @ 17:16:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0