Exakt lika butter som vanligt

Det är måndag och lovet är snart slut. Okej, det börjar inte förrän imorgon egentligen, men ändå.
Det är bara tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och sen vips, så är det måndag.
Jag försöker planera allt. Jag måste nämligen hinna med allt plugg samtidigt som jag ska försöka träffa lite folk. Det känns som att jag kommer faila med båda grejerna.
Så jag tror att jag skiter i planeringen, så får det gå som det går helt enkelt.

Hur har min påsk varit? Ja, rätt tråkig faktiskt. Jag har i princip inte gjort någonting.
Någonting säger mig att resten av veckan kommer vara exakt likadan, tyvärr. Jag är så jäkla dryg när jag ska göra någonting, för jag gör det aldrig. Istället får jag panik över att jag inte har gjort det. Men det har ni väl redan märkt.

Men, jag har bestämt att jag faktiskt tänker bränna skivor ikväll/inatt. Fanstastiska skivor. Härligt!

Kommentarer
Postat av: PetterH

Bra med att bränna skivor! Jag har läst din blogg nu ett tag och iband mår du toppen men som nu är du bara negativ :( Mitt lov är slut.. Du måste försöka tänka mer framåt och uppåt så kommer allting att upplevas som mer positivt och startar en god cirkel. :D Jag tror på dig.

2009-04-13 @ 21:14:44
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Anton

Den här måndagen sög verkligen så hårt. Hoppas din var bättre.

2009-04-13 @ 23:30:43
Postat av: Evelina

PetterH: Skivor är grejen! Det är dock härligare att köpa, men jag måste nog vänta tills jag får lön.

Du har rätt. Förlåt. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Rätt som det är blir jag irriterad på allt och blir supernegativ. Det händer nog oftare att jag är negativ än positiv, tyvärr.

Vad gjorde du under lovet? :)

Tack för att du är så snäll.

Anton: Åh, det var den nog inte. Vad hände?

2009-04-13 @ 23:56:37
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: Malin

gör bara saker du tycker är roliga på lovet! :) Sedan kan du göra de tråkiga sakerna som att plugga.

2009-04-14 @ 11:35:00
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0