Vårvärmen gör mig lycklig

Klockan är lite över tolv och jag har i princip skrivit klart min bokrecension på Angelas dotter! Eller ja, jag kommer nog ändra och lägga till en del grejer innan jag lämnar in den, men jag vill prata med Susanne först. Det mest fantastiska är att jag började med recensionen idag.
Jag borde försöka börja med naturkunskapen idag också, men vi får se hur det blir. Jag måste nämligen åka till mormor idag och börja duka och fixa inför imorgon.

Igår var jag förresten i Vansbro, men inte med Ida som jag trodde. Jag ångrade mig nämligen eftersom jag tänkte att jag skulle plugga istället, men så blev en hel hög med tjejer pepp på att åka dit, så jag pratade med Ida och undrade om vi skulle åka i alla fall. Hon kunde inte eftersom hon skulle till sin mamma, så i slutändan blev det bara jag, Yrsa och Natalie. Men det var superkul! Jag handlade det godaste mineralvattnet på jorden (Blue Keld) och godis.
Pizza åt vi också, vilket var lite av ett misstag. Jag mådde illa och hade ont i huvudet resten av kvällen i princip. Hur fan kan jag få ont i huvudet av pizza?

Eftersom bokrecensionen i princip är klar kan jag äntligen dra ut i solen och läsa New Moon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0