Men idag flöt livet på

Nu är tisdagen slut. Det innebär att det snart är torsdag vilket är lika med prov i ekonomi.
Vi får se hur det går, jag har nämligen inte hunnit läsa igenom alla sidor än, och då har jag ändå pluggat ända sen jag kom hem från mormor.

Och imorgon måste jag egentligen fixa någonting att ha på mig på torsdag, men det kommer jag nog inte hinna. Jag måste dessutom handla, fixa sittplatser och fixa grillar. Men det kommer jag inte heller att hinna, för jag måste dela ut de där Malungsbladen. Plugga som fan måste jag göra också. Åh vad drygt.

Jag hade planerat att jag skulle ta en sån där halvtimme innan sovdags, sådär som jag gjorde förra hösten, när jag tände ljus och lyssnade på musik. Skillnaden mellan nu och då är att jag inte längre har tid.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du ska skapa tid till en sån där halvtimme, lät mysigt. :)

Svar: hihih. :) Det var så roligt, hoppas detta blir ännu roligare.

2009-04-29 @ 14:59:53
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0