Bättre än att gå

Klockan är typ tio och jag har fortfarande inte packat. Jag  vet dock att jag inte ska gå, utan jag ska åka buss med de flesta andra. Skönt.
Jag fick inte svar på mejlet men jag ringde min mentor och förklarade och hon sa att hon inte trodde att det skulle bli något problem att jag åkte buss.

För övrigt har jag kanske fått en liten aning om vad det är för problem. Jag träffade Natalies mamma på Hemköp, och hon frågade vad jag hade gjort. Jag sa att jag inte hade en aning och förklarade hur det gått till, och hon sa att hon trodde att det var en ledbandsskada. Det lät väldigt likt, men jag är ändå inte säker. Jag är nämligen inte svullen, och det verkar som att man borde vara det om man har en ledbandsskada. Om det nu är det, så är avlastning knepet för att få det bra, och det inebär kryckor. Yay. Skitkul.
Men, på onsdag när vi kommer hem från turen ska jag gå till skolsköterskan så får hon kolla på det, så får vi se vad det är. Det är dock rätt troligt att jag inte kommer undan kryckorna oavsett, det gör nämligen ganska ont och det gör ont i andra benet om jag står för länge och lägger vikten på det.

Nu ska jag hålla käften och packa!
Vi hörs förmodligen på fjället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0