Cause I've been waiting for a miracle

Åh, ni vet Natalie? Hon hängde i London förra veckan, och när hon kom till Malung i fredags hade hon en försenad födelsedagspresent med sig hem till mig!
Och gissa vaaaaaaad!



Jag fick Paramores freakin' cd RIOT! Jag har velat ha denna skiva sen den släpptes, och det var i juni för två år sedan. Jag är dock sådan som är för snål för att handla skivor över hundra spänn, hur gärna jag än vill ha dem, så de blev inget. När denna sänktes till 89 kr på cdon var det meningen att Nat och jag skulle beställa den, och jag skulle få den i födelsedagspresent, men det blev krångel. Men nu har jag den alltså, och lyckan är gjord.

Och om cirkus en och en halv månad får jag den nya brand new eyes hem i brevlådan, längtar! Den finns att beställa här och här.
Då saknas bara All we know is falling, men den hoppas jag kunna beställa i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0