FÖR JAG HAR VUNNIT EN BOK!

Och jag är uppenbarligen löjligt glad över detta!
Twilight News hade en trevlig tävling där man kunde vinna Stephenie Meyers nya bok Genom dina ögon, och jag tänkte "varför inte?" vilket är lite konstigt, för så tänker jag aldrig eftersom jag aldrig vinner någonting.
Men, det gjorde jag! Och som jag sa, jag är löjligt glad över att ha vunnit något, och att Stephenie Meyers nya bok är priset gör mig ju inte på sämre humör. Den verkar väldigt bra och det ska bli spännande att läsa något hon skrivit som inte är Twilight!


Kommentarer
Postat av: Malin

oh ;) grattis måste jag ju säga!

2009-08-23 @ 23:41:25
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! Jag måste bara fråga, har du fått Genom Dina Ögon än? För jag vann den också, men har inte fått den, så jag tänkte om det hade å göra med att dom inte skriver bloggen längre.

2009-09-01 @ 17:49:32
URL: http://chokingonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0