Jag har ingen jävla aning om vad fan jag ska ha på mig

Om fyra timmar ska jag vara i Backbyn och jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. Fy fan, jag hatar sånt här.
Dock påminde Marina mig om en klänning som jag aldrig har använt, men jag testade den precis och den är typ förstörd. Efter att mamma hade tvättat den fransades den upp totalt typ. Nej, inte helt såklart, men ja. Och så är den väldigt ful på mig, så jag vill i alla fall inte ha den.
Kanske jag ska ha den gröna klänningen jag köpte förra året... Ja skitsamma, det blir som det blir.

Kommentarer
Postat av: Anton

Är det kalas på gång?

2009-08-09 @ 18:28:16
Postat av: Evelina

Det vet du ju, du var ju till och med bjuden. Du svarade inte på mitt sms, tell me!

2009-08-09 @ 22:46:11
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0