It's getting hot in here

Jävlar vad varmt det är! Inga klagomål egentligen, men det hade varit trevligt om det vore skön värme och inte den där sorten som kväver en. När jag vaknade imorse var det 27 jävla grader på mitt rum. Det var inte skönt. Det har aldrig varit så varmt här förut tror jag, det brukar som mest bara bli 25 grader på rummet, och det är varmt. Jaja, hellre detta än regn, snö och kyla!

Igår var det torsdag. Då hängde jag med min favoritanton. Han flyttar om några timmar. Det gör mig ledsen, jag kommer sakna honom galet. Men, jag kan inte klandra honom, jag skulle också lämna äckelhålet om jag fick chansen.
Vi tittade i alla fall på Yes Man och gosade med katten Snuffe (tror jag att det officiella namnet var. Även om jag tyckte att Katten Jansson var bätre). Det var trevligt såklart.
I sure will miss him.

Och idag var det som sagt varmt. Jag satt ute i solen ett tag, det var skönt. Och varmt. Sedan ville jag titta på tv, men allt var åt helvete dåligt, så det blev inget med det. Istället hängde jag med min bror i källaren ett tag, det var lite roande faktiskt. Han snackade med sina spelkompisar genom Skype och lurade i dem att jag var het. Den ena tyckte att jag hade ett hett namn.

Nu ska jag gå och bääääädda för imorgon ska jag på PAARTEEY!

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Synd att vi inte bodde närmare varandra. Vet nämligen inte om jag kommer orka köpa alla på engelska också. Men kanske hittar jag någon söt filur som har twilight böckerna på engelska. haha :) Och det är jäkligt synd att din kompis flyttar!

2009-08-08 @ 01:03:59
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: anonym milio

du ÄR het!

2009-08-08 @ 13:58:38
URL: http://miliopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0