Orka

Alltså, vilken jävla dag.
Blev väckt av pappa 06.20 som ringde och sa att han var på väg till Falun med David.
David had tydligen haft buksmärtor hela natten och inte sovit ett dugg, så de hade åkt till Mora, men där var de inte säkra på om det var blindtarmen eller inte. Så de blev skickade till Falun. Så där är han och har varit hela dagen och tagit prover och ultraljud och fått dropp och lite sånt där. De är dock rätt säkra på att det är någon körtelgrej och inte blindtarmen. Han har alltså typ en förkylning i magen, som kan misstas för blindtarminflamation. Folk har till och med opererats för blindtarmen och sedan har det visat sig att det var "förkylning i magen".
Ja, sen var jag ju tvungen att ta malungsbladet, och det var galet varmt. Mamma var snäll och hjälpte mig, vi höll på att smälla av båda två. Sen drog vi hem, åt och sedan drog jag och pappa iväg och gjorde Davids område.
Jag är helt konstig i huvudet av värmen. Jag trodde att det flög in en fågel i köket. Det gjorde det inte.
Nu ska jag tröstäta hela kvällen, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0