Halt och lytt

Idag är det fredag. På tisdag börjar skolan igen, med en jävla fjälltur som start. Uäh.
Eller ja, själva fjällturen är det faktiskt inget fel på, inte när man väl är framme. Det är mer vandringen. Vi var nämligen på fjälltur förra året också, då var vi ju ettor och skulle iväg med tvåorna. Jag slipper det nästa år i alla fall.
Det största problemet med fjällturen detta år, är att jag fick så jäkla ont i foten i söndags. Jag vet inte hur det gick till, jag skulle ut och gå med Ida och när jag satte ner foten på marken gjorde det galet ont, men det gick över. Efter promenaden när jag skulle gå hem kom det tillbaka och sen dess har det gjort ont.
Och självklart hade jag sagt att jag skulle gå istället för att åka buss. Vi tvåor fick nämligen åka buss om vi ville, men några skulle gå, och typ alla ville åka buss så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå. Jävligt dum tanke.
Jaja, jag har skickat mejl till idrottslärarna i alla fall och frågat hur långt vi ska gå och så. Så vi får väl se hur det blir!

Idag har jag i alla fall gjort pizzabullar, jag och mamma ska nog ut i skogen imorgon och leta blåbär, och då måste man ha fika. Dessutom vill jag ha med mig pizzabullar på tisdag. Senare idag ska jag göra svartvinbärsjuice också, trots att jag inte orkar. Jag har dock inget val eftersom bären blir dåliga om jag inte gör den idag.
Så fort jag skrivit klart detta ska jag i alla fall svara på Malins mejl! Jag är så vidrigt dålig på att svara på saker så det är skrämmande. Fy fan för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0