Entusiasm

Som ni gissningsvis har förstått redan så har jag läst ut Om jag kunde drömma. Det är helt sjukt hur karaktärer lyckas bli så verkliga. Om jag inte hade vetat om att det finns tre böcker till hade nog jag varit död nu.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra när sista boken är slut.
Och filmen. Ja, den hade premiär i Sälen igår. Tror ni att jag ville dit? Ja, det ville jag.
Fast ändå inte. Jag är nämligen lite rädd att den förstör allt det fina med boken, samtidigt som jag tror att det är omöjligt. Filmen kan inte vara dålig.

Jag vaknade halv tolv imorse. Klockan tolv klickade jag på radion och lyssnade på Tracks (där Metro Station för övrigt utmanar). Jag lyssnade i en halvtimme innan jag var tvungen att ta upp boken och läsa den bästa delen.
Det var nog första gången jag lyckats läsa någonting när jag har haft musik i bakgrunden.
Nu vill jag att alla böckerna ska finnas som pocket.

Kommentarer
Postat av: Anton

Ojsan, det lät som en speciell bok! Vilken genre? :)

2009-01-25 @ 10:27:33
Postat av: marre

När man hittar en riktigt bra bok är det som kärlek. Man glömmer den/dem liksom aldrig, det finns inget bättre.



Jag går en ganska udda linje ^^ typ specialprogram, It natur och el :P mycket datorer och nätverk men också massor med matte och fysik etc.

Vad går du? Samhäll gissar jag?



2009-01-25 @ 14:27:29
URL: http://kohinski.blogg.se/
Postat av: Evelina

Anton: Oh, den är sjukt speciell! Det är den där med latexdockorna you know? Kärleksthriller stod det om filmen, så det är gissningsvis samma på boken, haha :P

2009-01-25 @ 15:19:50
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: PetterH

Kräleksthriller :) Det lät intressant. Varför vill du ha dom på pocket?

2009-01-25 @ 18:03:09
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Evelina

PetterH: Mycket intressant! Jag vet inte riktigt. Jag gillar pocket. Dessutom är det billigare, haha.

2009-01-25 @ 20:11:51
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0