Allt var bättre förr

Jag känner mig lite pepp tror jag. Rent allmänt sådär. Härlig känsla.
Nu har jag precis läst alla 127 olästa blogginlägg, men det var säkert minst 50 som inte stod med. Alltså, som jag missade att läsa eftersom bloglovin inte uppdaterar mig om dem, förmodligen för att det var över en vecka sedan de skrevs. Det suger dock, bloglovin var bättre förr.
Nu funderar jag starkt på att slå på lite musik och vara glad. Problemet är bara att det kan väcka någon.
Egentligen borde jag sova, jag måste upp imorgon och fixa lite grejer. Björn, Sofia och Thomas kommer och grillar imorgon kväll, och innan dess ska jag ha hunnit göra Chili cheese balls. De två gånger jag gjort sånna har det dock blivit misslyckat, och definitivt inga bollar. Vi får hoppas att det går bättre imorgon.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

god morgon! :)

2009-07-23 @ 13:19:53
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0