Betala åt mig, tack

Jag vet inte vad som har flugit i mig.
Jag älskar musik, massor, men helt plötsligt måste jag lyssna på musik. Jämt. Jag måste känna musiken.
Jag vet inte vad som har hänt riktigt, men nu lyssnar jag i alla fall, så allt är frid och fröjd.

Kvällen har spenderats hemma hos Sandra med henne och Natalie, super var det! Det var tänkt att vi skulle checka en film, men det blev inte så, vi skitsnackade istället. Och blev lurade av Jeppe, men det var kul i alla fall.

Nu borde jag verkligen sova igen eftersom jag ska till Tiomilaskogen imorgon, men jag vill bara sitta här och lyssna på min musik och försöka komma på ett sätt att finansiera allt jag vill ha (checka rubriken, hett tips!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0