Dying to say this to you

Hallå! Vet ni vad? Idag har jag äntligen börjat övningsköra!
Först var Skyttarna till oss för att hämta en lekstuga, och sedan skulle pappa skjutsa hem Camilla och Isabella. Camilla tyckte då att jag skulle följa med så att jag kunde övningsköra på hemvägen. Så, det gjorde jag.
Från Öje till Dansande paret, och ungefär en halvtimme senare skulle vi till Lima, så då körde jag från JOFA-hallen hem till Thomas, och sedan från Thomas till JOFA-hallen. Sammanlagt ungefär åtta mil. Första dagen.
Inte så smart kanske. Men det går riktigt bra så länge jag inte behöver svänga, haha. Jag är inte så bra på det där med kopplingen, stanna, köra, växla, tänka och kolla samtidigt.
Men, jag har nio månader på mig.

För övrigt har jag sett en bil jag vill ha. Alltså, vill ha. Sådär mycket att jag kan dö.
Det trodde du inte Sandra, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhm jävlar!

2009-07-29 @ 14:46:53
Postat av: Sandry

nej, hahaha. du är då knasig du <3

2009-07-31 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0