FREAKIN' GRIDKFBJNGKJMHRVKJ

GAAAAAAAAAAAHFEJIGEDRFOLJNTRS! Det här blev nästan mer än jag klarar av på en gång.

Jag sitter alltså här och checkar E! News i brist på annat (funderade på Borat men bestämde nej), och ser att Robertfantastico ska vara med strax, och jag blir såklart väldigt glad. Och sen kommer då klippet från Comic Con, och jag blir jätteglad, såklart. Men jag var beredd på det, som sagt.
En minut senare börjar de snacka om Ashley Tisdale, och jag kollar med ett halvt öga, och skymtar en kille som liknar Martin Johnson. Freakin' Martin Johnson alltså, som jag utnämnt till snyggaste killen alive (det var visserligen innan Rob, men ändå). Jag börjar titta med tre ögon och fattar att Boys Like Girls håller på med en ny musikvideo som Ashley då ska vara med i. Det sista sket jag såklart i.
OCH VET NI VAD JAG FÅR VETA? ATT BOYS LIKE GIRLS SLÄPPER EN NY JÄVLA SKIVA I HÖST! Emelie, det är sånt här jag behöver hjälp med att hålla koll på.
Jag som precis upptäckt att Boys Like Girls skiva finns att köpa för 129 kronor istället för över 700 kronor, och tyckte att det var lycka. Jävlar ja.

Nu väntar jag på att Paramore ska släppa nytt också, stämmer det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0