Shopping as adrenalinkick

Örebro var super, men det var massor jag inte hann med.
Vi hade tänkt åka vid 9-tiden men så fick vi besök typ halv nio, av Thomas, Björn och Sofia. Björn och Sofia har inte varit här på flera år. Så det drog ut på tiden en aning, och klockan var ungefär halv tre när vi var framme i Örebro.
Först var vi ju tvungna att fixa det där med duschdörrarna, och så skulle vi hitta en luftavfuktare eller vad det hette, och det tog ju också ett tag. Så vi kom väl till Marieberg köpcentrum vid halv fyra-fyra någon gång. Fyra timmar hinner man inte mycket på.
Men jag hittade en del grejer i alla fall, sammanlagt handlade jag för ungefär 600 kronor. Två t-shirtar (49 kr/st, förr 129), ett par typ orangeaktiga jeans (19 kr, förr 399!!!!! Ja, det ska stå 19, nitton, inte 199), jeansshorts (199 kr, förr mycket mer), en svart klänning (90 kr, förr 299), gråmelerade leggings (99 kr) och en gul t-shirt (69 kr eller nåt sånt). Det skulle ha blivit en ljusgul t-shirt också, men hon fick inte bort larmet och det var den sista i storlek medium. Det sög rätt hårt eftersom jag letat efter en ljusgul t-shirt rätt länge. Men sånt är livet!

Idag ska jag kolla på Twilight (måste. se. Rob) och vid fem typ drar jag och mor och far till trafikskolan på kurs. Det innebär att jag snart får börja övningsköra, jag fick mitt tillstånd i torsdags. Wihoo!

Kommentarer
Postat av: milio

visa bilder på fynden då d00d :( och lek med mej nån dag!

2009-07-21 @ 15:09:00
URL: http://miliopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0