Äckligt

Mitt beroende börjar skrämma mig. Okej, det har skrämt mig ett tag. Men nu börjar jag bli riktigt orolig.
Hur normalt är det att finna sig själv hyperventilerandes framför denna sida? Inte ett jävla dugg.

103 sidor kvar nu. Jag planerar att läsa ut dem inatt, det tjänar ingenting till att skjuta upp det.

För övrigt gick städningen hos mormor bra. Den hade visserligen gått ännu bättre om inte två perfektionister sprungit efter mig och klagat på allt, men det gick. Jag fick ju otroliga 500 kronor för jobbet, så jag ska inte klaga.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Be inte om förlåtelser för långa kommentarer:) haha det är ju roligt!

Åh. Men marknadsmedia är typ en blandning mellan mediaprogrammet och marknadsföring egentligen. Om mediaprogrammet hade funnits här i Kiruna hade jag valt det, men nu så finns den inte här så.

Åh. vad jobbigt om du verkligen ville till dom programmen. Men ändå bra att det blev något som känns bra nu! :)

Den klänningen är en av fovoriterna, vi får se vilken det blir. peace out!

2009-03-07 @ 22:38:18
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten! :) Du behöver inte känna dig ett dugg knäpp. Själv funderar jag på att läsa den andra boken nu, för tredje gången. Eller kanske den första boken för fjärde gången. Vi får se. hahahha. Sedan så skulle jag vilja ha allt från den där sidan. Men man får ju inte alltid som man vill! :P

2009-03-07 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0