Äh, jag skolkar inte

Denna helg har jag varit död 24/7 ungefär. Därför tänker jag ta mig friheten att vara ledig även idag.
Eller ja, egentligen är det för att jag bara har en enda lektion, och det känns onödigt att dra iväg på en lektion typ halv tre. Dessutom är det idrott, och jag är förkyld.
Därför löste jag det så fint så jag bad mamma sjukanmäla mig.

Vad ska jag då göra idag? Jo, jag ska först städa, och sedan ska jag nog börja läsa Vilda gröna ögon igen. Jag har fortfarande inte skrivit recensionen och jag minns inget av boken, så tyvärr har jag nog inget annat val än att läsa om den.
Och så ska jag på biblioteket senare också. Jag måste lämna tillbaka de filmer jag lånade i fredags, och så kanske jag lånar någon ny om jag orkar.

Och jag lovar att jag ska svara på mejl idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0