Har det slagit slint?

Ja, då var det fredag igen. Jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt, men jag antar att det är bra.
Risken är dock rätt stor att jag kommer att läsa ut boken under helgen, och det vill jag inte! Jag vill inte läsa ut den innan jag har den fjärde.

Imorgon ska jag i alla fall städa mormors övervåning. Det ska faktiskt bli rätt skoj, och tanken på att jag får femhundra spänn för det gör det ännu roligare.
På söndag blir det nog också städning, jag måste rensa skafferiet och kylskåpet, och min badrumshylla är i behov av dammtorkning tror jag. Jag är rätt pepp på det med måste jag säga.
Det är någonting som inte stämmer med mitt humör denna vecka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: ja fan också. Nu kommer den 12 mars. längtar!!

Ja, jag får i nian. Är samhälls jobbigt?

2009-03-06 @ 19:45:05
Postat av: Malin

från mig. :)

2009-03-07 @ 13:15:42
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Ja det är nog sant. Men nian är jobbig tycker jag.

Jag har valt marknadsmedia, det är helt enkelt vad jag är intresserad av så.. :) Det känns bra!

2009-03-07 @ 14:57:10
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0