Lite lustigt

Röriga dagar these days. Och detta trots att ingenting händer i skolväg.
Men jag klagar inte. Om livet känner för att läxa upp mig genom dessa metoder, så fine. Jag bryr mig inte så noga längre. Livet känns till och med lite härligt emellanåt, trots stökigheten. Det har nog mycket att göra med att jag städade mitt rum i lördags. Jag älskar mitt rum när det är städat, och nu är det helt perfekt. Det är en fröjd att kliva in i rummet.
Sen att Twilight-skivan ständigt spelas, och att Ljudet av ditt hjärta ligger och lyser upp rummet gör inte stämningen sämre direkt.
Jag har förresten bara läst halva boken än så länge! Jag är bättre på detta än jag trodde. Med tanke på att jag fick den i måndags, och det är torsdag idag är jag riktigt stolt över att jag inte läst ut den än.
Dock kan man ju undra varför jag plågar mig så.

Kommentarer
Postat av: Malin

du verkar bra på att plåga dig själv. :) hahah.

Och imorgon kommer den fjärde boken ut!! ihhh.

Svar: Åh. Du tog orden ur mun på mig ;) Förresten vad går du för linje?

2009-03-05 @ 21:52:45
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0