Illamående och klädproblem

Jag blir illamående av tanken på att vi drar till Falun på måndag för det där jävla FN-rollspelet.
Jag har inte ens några kläder, och det är sannerligen ett problem eftersom jag inte kan låna. Jag menar, hur många här finns det med längd och vikt som stämmer ihop med min? Exakt, inte särskilt många.
Men jag antar att det löser sig, även om det känns riktigt hemskt nu.

Och imorgon har jag två prov! Det är så att man vill studsa av glädje. Matteprovet bryr jag mig visserligen inte så mycket om, det jag kan, det kan jag, och det jag inte kan, det kan jag inte. Finns inte mycket att göra åt. Provet i Excel däremot.. Jag har en känsla av att det inte kommer att gå så bra.
Men eftersom att jag av någon knepig anledning blivit mycket mer optimistisk, antar jag att även detta löser sig.
Vad gör det om hundra år, egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anton

Precis vad jag anser om matteprovet imorgon! :)

2009-03-11 @ 20:03:05
Postat av: PetterH

Excel prov på datorn? Det fixar du galant! Sen FN rollspel har dom här också. alla är finklädda och går runt i skolan :)

2009-03-11 @ 22:33:14
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Amanda

"vad gör det om hundra år" brukar mormor jämt dra för mig. det är rätt bra att tänka så ibland faktiskt!

2009-03-12 @ 14:30:44
Postat av: Evelina

PetterH: Haha, provet gick urdåligt :P FN-rollspel är ingenting att glädjas åt -.-

Amanda: Ja, jag tror faktiskt att det är så. Ibland åtminstone.

2009-03-13 @ 22:32:08
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0