Massor av kursiva ord

Det där med att bränna skiva gick ju lite åt helvete. Eller ja, inte själva grejen. Men syftet jag hade med att bränna den.
Det är nämligen så att mina hörlurar till mp3n är urkassa och högtalarna i den bärbara datorn är heller ingenting att hurra för. De enda bra högtalarna jag har är alltså de till min stereo.
Jag tänkte alltså att jag skulle bränna över en del musik till en CD! Skitsmart tyckte jag, och satte igång. Det tog timmar att välja ut vilka låtar jag skulle ha, men jag tänkte "vad gör det om hundra år?". Så jag fortsatte.
Skivan var klar vid ettiden inatt, och jag lyssnade med spänning.
Tror ni inte högtalarjävlarna börjar spraka? I min favoritlåt dessutom!
Dock funderar jag på om det var något fel på själva skivan, för ingen annan skiva låter så. Men å andra sidan låter inte skivan så när den sitter i datorn, så jag antar att det var min vanliga otur.
Allt skiter sig när det inte ska det, alltså.

Men skoldagen idag var åtminstone bra. Först spanska, som gick rätt snabbt, och sedan naturkunskap som gick ut på att titta på en tråkig film. Ett jäkla arbete om klimatförändringar fick vi veta att vi ska göra också till v. 17. Jag hatar sånt. Särskilt om det handlar om naturkunskap. Men det går nog bra det med.
Och idrotten var riktigt givande, åtminstone efteråt när jag och Camilla snackade med Peter. Man kan ju alltid hoppas på det bästa.

Och jag har äntligen fått mejl från cdon! Som det ser ut får jag Så länge vi båda andas redan imorgon! Hur suveränt är inte det?
Och igår lovade jag att slänga ur mig lite om Ljudet av ditt hjärta. Tänker dock inte säga särskilt mycket eftersom jag tror att några som läser denna blogg inte har läst den än, och de som inte tänker läsa den av fri vilja tänker jag tvinga att läsa den, och det vore ju dumt att avslöja för mycket.
Så jag tänker bara säga att jag tyckte att den var.. Inte så bra. Mycket bra i början och mitten och så, men typ de sista hundra sidorna förstörde boken rätt mycket, tyckte jag. Så nu hoppas jag att varenda sida i sista boken är en fröjd!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sånt fungerar nästan aldrig för mig heller, eller iaf inte som jag vill att det ska fungera. Nu har du fått en mail. hahha x')

2009-03-09 @ 20:34:26
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: marre

\o/ för långa blogginlägg :D You go! Älskar när du smygciterar kent också ^^ tro inte att jag inte märker hihi.



Ingen fara att det tog lite tid, jag missar också att jag inte svarat ibland.



Oh jises får jag nog säga, stirra i taket och vara allmänt "melankolisk" är typ min vardag nu för tiden. Jag vill ha lite kärlek :( tycker det är min tur nu. Ush.



Föresten! Vet du någon bra affär som har snygga skor? Jag har slitit ut mina så dem är helt skeva och skumma att gå i xD



Kram!

2009-03-09 @ 20:54:43
URL: http://kohinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0