Ms. Brightside

Det blev ingen skåprensning i köket och inget dammtorkande i badrummet. Jag orkade inte städa skåpen, det brukar nämligen ta ett tag, och badrumshyllan hade mamma redan dammat av tydligen. Dock ska jag rensa den typ.. Imorgon kanske. Men så har jag den där jäkla recensionen som skulle ha varit inne för en månad sedan. Jag måste nog läsa boken igen, jag har nämligen läst Twilight sedan jag läste Vilda gröna ögon. Någonting säger mig att Susanne inte skulle hoppa av glädje om jag råkade kasta in lite detaljer om vampyrer. Jag tror faktiskt inte riktigt att hon gillar att jag läser böckerna överhuvudtaget.
Men det skiter jag i.

På tisdag är det friluftsdag, och jag ska till Byråsen, wihoo! Jag längtar faktiskt.
Förr i tiden skolkade jag alltid när det var friluftsdag. Det är inte så att mitt ointresse för skidor och grejer har ändrats, jag avskyr fortfarande allt vad backar heter. Grejen är nog den att jag har kommit på att jag faktiskt inte behöver göra någonting, jag kan bara sitta där och njuta av solen (ja, det har faktiskt varit fint väder de flesta gångerna). Kanske läsa en bok eller lyssna på musik. Det hade varit perfekt om jag hade haft Så länge vi båda andas. Jävla skit.

För övrigt har jag köpt choklad idag. Yepp, jag har köpt choklad. Otroligt, men sant.
Jag blev sugen på Daim och Japp när vi var inne på Hemköp, så jag slog till. Jag mår dock redan illa, och jag har inte ens ätit halva jappen än. Uäh.

Mina åsikter om Ljudet av ditt hjärta får vänta till typ.. Imorgon.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag hoppas verkligen att marknadsmedia är så bra som jag tycker att det låter. :)

Helt ärligt vet jag inte riktigt vad det finns för inriktningar i medieprogrammt? Så jag vet inte men jag är mest intresserad av fotografering och typ tidningar. Föresteller mig en framtid som journalist faktiskt. =)



Nej åh. Varför blev du det? Beror det på Jacob?

2009-03-08 @ 21:54:55
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: åh! :) ah, jag förstår ungefär vad du menar. I mitt liv vill jag någon gång skriva en eller flera böcker också. Vi får helt enkelt se hur våra framtider blir, jag hoppas då på en egen spalt i en ungdomstidning. Det skulle slå alla andra jobb med hästlängder, hahahaha. :)



Hm.. Jag tycker den boken är väldigt bra, såklart! Men jag blev lite ledsen när Bella var tvungen att välja mellan Jacob och Edward. För Jacob är ju hennes sol och man behöver ju alltid en sol i sitt liv. Men samtidigt tycker jag att det var taskigt av Jacob att tvinga henne att kyssa honom där i slutet typ. Då blev ju allt mycket mer komplicerat. Men hur som helt längtar jag grymt mycket till fredag då "så länge vi båda andas" kommer för att läsa hur allt slutar. Ändå så sorgligt det kommer att bli eftersom det är den sista, förstår du absolut sista boken om Edward och Bella(hoppas verkligen att Stephenie skriver fler böcker från typ Edwards perspektiv).

Dum som jag är (?) så har jag givetvis "råkt" kolla upp och vet nu lite av vad som händer i den boken, men det stör mig inte så mycket faktiskt. :)hahah. Detta blev en såå lång kommentar. Vi borde typ blir mejlvänner ellr ngt. XD haha, fast det är lite charmigt med långa kommentarer!kram

2009-03-08 @ 22:38:25
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0