Pilutta dig

Jag hade inte behövt sjukanmäla mig.
I onsdags bad jag vår idrottslärare att ställa in dagens lektion eftersom det var den enda, och han sa att han skulle fundera på det och tala om hur det blev dagen efter, men jag hörde aldrig att han sa någonting.
Idag informerade Nina mig om att han hade sagt att vi skulle vara lediga. Det var ju skönt, även om jag nu inte hade uppfattat det.

Allt jag skulle göra idag har det dock inte gått så bra med. Städningen blev bara en ihoplockning eftersom jag fastnade framför datorn. Rasmus försökte få mig att fatta hur man fixade Mario Kart till datorn. Det tog en jävla tid, men det gick till slut! Tycker dock fortfarande att tv-spel ska spelas på tvn. Men konversationen var skoj.
Läsningen blev det ingenting alls med, och jag gissar på att det inte kommer att bli av den närmaste tiden heller. Den var ju så dålig!
Men jag drog till biblioteket i alla fall, och lånade två nya filmer plus en skiva med Astrid Lindgren-visor. Alla klagar ju på att jag inte sett så många Astrid Lindgren-filmer, så jag tänkte att jag åtminstone kan lyssna på musiken.

Och imorgon är det skola igen. Jag har ingen lust alls. Uäh.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mario Kart är najs, men jag är dock sjukt dålig på det =)) haha

2009-03-25 @ 21:10:02
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0