Så länge vi båda andas

Ja, jag vet att mitt beroende är helt över gränserna, åt alla håll. Men jag bryr mig inte så noga, för jag blir glad åtminstone!

Friluftsdagen var inte så mycket friluftsdag. Vi satt i värmestugan hela tiden i princip, haha. Men det går det också! Jag hade i alla fall väldigt trevligt.
Men. Det var ännu trevligare när jag kom hem. I postlådan låg nämligen ett paket från cdon, och jag blev lycklig!
Helt fantastiskt! Jag tänkte först att jag skulle dra ut på läsandet till kvällen, men jag stod inte ut, så jag har läst typ hundra sidor nu. Hittills är den bra. Jag hoppas att den fortsätter så.

 

Ser ni hur dessa fyra böcker lyser perfektion?

För övrigt kan mejlkompisar pigga upp dagen. Superskoj, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Malin

åh! Helt galet fint. Jag ser pefketionen :)

2009-03-11 @ 21:40:32
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0