Svammel är okej om man är trött

Åhå, nu är jag hemma. Kom hem vid halv nio igår kväll ungefär. Pratade med Anton i telefon ett tag, och somnade ungefär en minut efter att vi hade lagt på. Jag måste säga att det inte var särskilt bekvämt att sova i fängeslecellen. Cathrin var duktig på att röra sig vilket gjorde att sängen lät mycket. Men nu har jag sovit!
Men ja, det var intressant och rätt skoj där borta. Väldigt synd att vi inte var mer förberedda dock, det hade varit mycket roligare. Då kanske jag till och med hade vågat säga något mer än "Point of order".
Jag orkar inte säga mycket mer om veckan, vill ni veta något får ni fråga.

Idag har jag i alla fall hängt med Anton. Det var super. Och Simon från gamla klassen kom en sväng! Han skulle lämna något till sin bror som är hos min bror, så han kom upp en sväng. Det var trevligt. Jag har i princip inte sett honom sedan avslutningen.
Trevligt som sagt.

Nu ska jag sluta tänka ett tag, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anton

Trevligt ja :)

2009-03-21 @ 10:35:03
Postat av: marre

Hej vinka



Du får gärna berätta mer om hur det va med rollspelet! Vi gjorde typ också ett "rollspel" men det blev mer bara en debatt inte så kul direkt. Hade ni massa rekvisita och så också?



Tack för gratulationen :D det värmer, äntligen får man göra "vad man vill" ^^ och nu kommer mitt leg snart. Lite korkad jag inte fixa det tidigare, gör inte samma misstag du! Det tar typ minst 1 månad att få det!



Lyssnar inte så mkt på Lasse lindh. Borde jag det? xD Vi kommer att få världens bästa pojkvänner, jag känner det ^^.



Din sko blev det, hatar att alla skoaffärer har samma skit överallt.. Men dessa va rätt snygga. Vad tycker du?

http://www.dinsko.se/Dam/Farger/Svart.aspx?art=242212&page=4&sort=pris%20ASC



Kram!

2009-03-21 @ 14:51:15
URL: http://kohinski.blogg.se/
Postat av: Malin

Du får berätta i ett mejl om du vill :)

2009-03-22 @ 13:55:24
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0