Tragik

Godmorgon!
De senaste dagarna har jag ägnat åt att läsa och att oroa mig inför nästa vecka.
Boken är förresten slut nu. Mer om det tänker jag inte skriva, för då kommer jag avslöja allt som händer.

I övermorgon åker vi. Hade det inte varit för klädskiten, och det faktum att jag måste till läkaren under lunchen på tisdagen, så att jag kommer för sent., hade nog detta kunnat bli ganska kul. Det där med läkarbesöket ger mig lite jag-är-superförvirrad-och-vet-inte-vad-jag-ska-göra-och-jag-vet-inte-vart-jag-ska-känsla. Det känns inte bra alls måste jag säga.
Det där första gör mig så illamående att jag vill gå och dö varenda gång jag tänker på att packa. Jag vill inte ha kjol! Kjol innebär strumpbyxor, och strumpbyxor innebär trauma. Jag hatar strumpbyxor. Varför? Ja, av samma anledning som jag avskyr kläder över huvudtaget. Fast egentligen är det ju inte kläderna jag avskyr, men det fattar väl vem som helst.
Jag längtar så förbannat till på torsdag när jag sitter på bussen på väg hem.

Kommentarer
Postat av: milio

det kommer gå jättebra ävvy för allt du gör blir jättebra!

2009-03-14 @ 13:21:55
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com
Postat av: Evelina

Och du är så bra och underbar att jag får ont i hjärtat! Jag saknar dig!

2009-03-14 @ 16:28:14
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: milio

jag saknar dej också! vi får leka snarast!

2009-03-16 @ 09:43:02
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0