Beslutsångest

Jag behöver lite hjälp. Jag funderar nämligen på att köpa två par skor, men jag har aldrig varit bra på impulsköp.
Grejen är ju den att jag behöver ett par snygga skor, och ett par ballerina, så det borde ju vara rätt enkelt eftersom jag hittat båda grejerna. Men som sagt, jag är sämst på impulsköp.
Till saken hör att jag är jäkligt snål, och om jag beställer idag får jag det fraktfritt. Bråttom att beställa alltså.
Här finns ballerinaskorna och här finns pumpsen.

Det är inte ens dyra skor, och ändå kan jag inte bestämma mig.
Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tyckte båda var jätte fina :) Men du 9 cm klack på pumpsen, då bryter man ju fan benen av sej :P Men dom va snygga, så slå till! ;D

2009-05-03 @ 11:43:10
Postat av: Evelina

Haha coolt, jag visste inte ens att du läste min blogg :P

Jo, jag vet att risken finns.. Men å andra sidan blir jag nästan 160 cm i de klackarna :D

Dessutom, 500 för två par skor är inte så dyrt, eller?

2009-05-03 @ 11:56:10
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: malin

det är inte dyrt. :) Jag handlade en gång ett par skor med 10/12 cm höga klackar man blir död i fötterna, men om om vill vara fin får man lida pin! :)

2009-05-03 @ 14:16:11
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Sandra

pumpsen var görsnygga! ja, de andra också såklart :) men om du köper pumpsen kan ju jag låna dem (a)

2009-05-03 @ 19:08:06
Postat av: Evelina

Sandra: Det blev inte pumpsen. Det blev pumps, men inte de där. Det kändes som att 9 cm var lite för högt för att jag skulle kunna stå ut med dem, så det blev ett par på 5 cm istället :)

2009-05-03 @ 19:25:46
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0