Det kan ju bli suveränt

Jag hade en väldigt bra kväll igår faktiskt. Mycket bättre än jag trodde att den skulle bli.
Vi blev förresten fem istället för fyra eftersom Josefin var med också.
Filmen var såklart sjukt bra i bra kvalitet, och människorna hemma hos Natalie var galet trevliga.
Jag skrattade massor!

Nu ska jag börja packa eftersom jag åker till Mora snart. Jag ska sova hos Mirjam som har Mary Kay-party ikväll.
Lite läskigt det också, eftersom jag inte känner människorna alls som ska hem till henne. Faktum är att jag inte ens känner Mirjam så jättebra.
Det känns som att det blir lite för mycket med att umgås med folk jag inte känner två dagar i rad.
Fast det blir nog bra, det blev det ju igår.

Nu ska jag vara tyst och börja packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0