Halva ångesten är borta

Nu har jag beställt skor! Det blev ballerinorna, och ett par pumps, men inte de som jag länkade till. Det blev dessa istället.
Det kändes som att det skulle bli rätt jobbigt att gå runt i 9 cm höga skor, 5 känns lite bättre. I övrigt var de ju ganska lika.
Förutom att klacken på de här var fulare.
Men nu är det gjort, och jag är nöjd! Än så länge.

Jag har suttit hela dagen med naturkunskapen. Naturkunskapen är enda anledningen till att jag suttit vid datorn hela dagen. Har jag gjort någonting på den då? Ja, faktiskt. Fyra rader!
Jag får fan skärpa till mig. Visst, jag bryr mig inte så jättemycket om jag blir underkänd i naturkunskap, men jag avskyr när folk är arga på mig. Och det är Mats.

Nu ska jag försöka skriva lite mer på den i alla fall, och sedan ska jag titta på filmen som går på trean klockan 21. Den som jag har sett fjorton gånger ungefär.

Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

välkommen till klubben!

2009-05-03 @ 20:14:44
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0