Monotont läge

Nu är det äntligen fredag! Det innebär att jag inte kommer att få något extra plugg de två närmaste dagarna.
Dock ska jag till Mora imorgon, och sova borta till på söndag, så det innebär även att jag inte kommer få någonting klart denna helg.
Det ger mig ett dilemma. Jag har nämligen prov i både matte och spanska och jag är inte klar med något av det. Dessutom är det den där jävla uppgiften i natur, som måste lämnas in, men den har jag inte kommit någonstans med. Fan.

Inte blir det något plugg ikväll heller, för ikväll drar jag till Natalie och tittar på Twilight med henne, Ulrica och Marina.
Jag hoppas att det blir roligt, jag känner mig så monoton.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Försök komma på ett bra sätt att slippa undan! Beställ en tid hos tandläkaren ;)

2009-05-09 @ 13:39:49
URL: http://bingochbong.blogg.se/
Postat av: Evelina

Oerhört bra idé faktiskt! Kanske ska testa det?

2009-05-09 @ 14:41:14
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0