Screw you

Det är ungefär 24 skoldagar kvar innan jag får sommarlov, and I can't wait! Helt seriöst, jag avlider om jag inte får sommarlov snart. Mest för att jag inte orkar med naturkunskapen, som jag har kämpat med hela dagen idag också.
Jag hade nämligen ont i halsen, så jag stannade hemma.
Dock hann jag göra klart engelskan i förmiddags när pappa hade datorn, inte illa.
Men som sagt, naturkunskapen kommer det att gå åt helvete med, med tanke på att jag fortfarande inte är klar. Jag tänker nog skita i den tills på torsdag, och läsa New Moon istället. Jag vill hellre göra ett bra nationellt än att få ett G i natur.

Vet ni vad jag mer har gjort idag? Jag har grillat! Helt själv. Lite stolt är jag allt, även om grillning inte är särskilt avancerat.
Nu ska jag hålla käften och läsa New Moon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0