Tänk inte så tråkiga tankar

Wihoo, helgen blev jättebra! Troligen åker jag ner till Mirjam någon mer helg rätt snart. Suveränt, tycker jag.
När jag kom hem igår var saker och ting inte lika suveräna dock. Mina föräldrar tvingade mig nämligen att göra klart naturkunskapen. Tack och lov så hjälpte pappa mig, så den blev faktiskt klar!
Så oerhört skönt det kändes efteråt! Dessutom slapp jag undan en för tidig död.

Men även om naturen är klar har jag en hel del annat att göra. Massor faktiskt. Bokrecensionen och författarpresentationen som egentligen gjordes klart för några veckor sen ska jag ändra lite på nu innan jag skickar in det. Jag ska försöka skriva klart såpan idag också, och träna inför spanskprovet imorgon som skulle ha varit idag.
På tal om prov så hade jag matteprov idag. Det gick inte alls så bra som jag hoppades att det skulle göra, men om jag har riktig tur får jag VG.
Kanske tänker jag till och med ge mig på uppgiften om klätt som jag och Cathrin har i uppgift nu.
Time will tell.

Ikväll tänker jag i alla fall äta popcorn och knarka medicin mot pollenallergi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0