Tillägnat Sandra, haha

Wihoo, jag har fått höra att jag bloggar för lite. Härligt!
Jag har inte riktigt orkat skriva de senaste dagarna. Vet inte varför, har bara inte orkat sitta vid datorn så mycket.
Just för tillfället sitter jag och lyssnar på Paramore och väntar. Jag vet inte riktigt vad jag väntar på, egentligen borde jag gå och raka benen, för jag ska strax till Grönlandsparken. Vi ska nämligen spela kubb, och sedan drar vi till Anette och tittar på Twilight! Haha, fan vad jag kommer att tröttna på den filmen.
Men super kommer det att bli! Måste dock hem till 21.30 för att inte missa P3 Live med Paramore, haha. Fast jag har redan lyssnat på det förut, men ändå. Paramore är alltid sjukt bra.

Och vet ni vad? Imorgon bär det av till Borlänge! Urgött att ha pengar! Ska försöka hitta ett par jeans och kanske en avslutningsklänning. Suveränt blir det.

Kommentarer
Postat av: PetterH

Pengar Pengar Lycklig den som har.

Pengar Pengar affärerna ens egna tar.

Pengar Pengar är bra att ha.

Pengar Pengar om nu du har blir jag gla'!

2009-05-17 @ 14:34:51
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0