Slapp dag by choice

Härligt med sol! Andra visor var det imorse när jag åkte till skolan.

Idag har jag slappat hela dagen i princip. Gjorde inte mycket på den två timmar långa svenskan, sedan hade vi två och en halv timmes lunch innan idrotten. På idrotten gjorde jag knappt någonting. På spanskan gjorde jag däremot det vi skulle, åtminstone hälften av det. Riktigt stolt över det.
Drog på hemköp med mamma, köpte grandiosa-pizza eftersom jag inte ville ha rotmos, åkte hem och fixade iordning pizzan innan jag satte mig vid datorn och kollade på The Bad Mothers Handbook som jag hittade på robertpattinson.blogg.se.
Den var sådär. Jag gillar inte engelska filmer som är otextade. Jag har nämligen svårt att förstå en hel jävla film med engelsk accent. Amerikansk engelska fixar jag utan problem, men inte det där.
Men jag gillade Robert. Konstgt, huh? För er som inte fattat det än måste jag nog erkänna att jag är en aning kär i honom, inte bara Edward. Han har faktiskt gått om Edward på min Vill ha-lista.
God, jag vill ha en egen Robert Pattinson.

Nu ska jag fortsätta läsa New Moon, jag har massor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0