Skit

Idag är det exakt två veckor kvar till skolavslutningen! Hur härligt är inte det?
Jag är verkligen supertrött på skolan nu.
På tal om skolan så hade jag prov i svenska idag. Vi skulle skriva en analys på anslaget till Nyckeln till frihet. Jag har ingen aning om hur det gick, men ja. Det visar sig.
Och på idrotten hade vi orientering. Jag och Amanda gick mest och snackade om Twilight, och så kom vi tillbaka till skolan en halvtimme efter att vi hade slutat. Vilken tur att Sten hade ställt in spanskan.

Hela eftermiddagen har ägnats åt pianospelning. Jag försöker lära mig A thousand miles, men jag har så korta fingrar, haha. Men practice makes perfect I guess.

Och jag kom precis på att sommarlovet kommer att gå åt helvete. Varför? Jo, för att jag inte har något jobb i år heller. Det spelar ingen roll vad jag gör, jag får inget jävla jobb. Det förbättrar inte min rädsla för att söka jobb direkt.
Äh, åt helvete.

Kommentarer
Postat av: milio

men varför slutar ni på tisdag och vi på fredag? orättvist så det skriker om det )))):

2009-05-26 @ 23:17:26
URL: http://livetmedmusiken.blogspot.com
Postat av: marre

Söka jobb är en stor jäkla mardröm! :(

Synd bara att arbetsgivaren inte fattar hur bra vi är :P

2009-05-27 @ 13:47:48
URL: http://kohinski.blogg.se/
Postat av: Evelina

milio: åh, jag vet inte :( de ska flytta vårat lov nu en vecka, så nästa år kommer vi också sluta så sent antar jag.

2009-05-28 @ 00:15:26
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0