Det är visst nån som är tillbaka

Jag var som sagt till Mora igår, men det blir vakren byxor eller klänning denna gång heller. Jag testade tusen klänningar men alla var liksom för långa. Urtrist. Men, jag hittade ett par supersöta skor för 129 kronor! Skorna jag beställde från DinSko, pumpsen och ballerina, skickade jag tillbaka i veckan eftersom de satt så dåligt. Men då hittade jag alltså dessa istället! De var faktiskt ganska perfekta måste jag säga.



Ja, jag blev väldigt nöjd i alla fall. Och vet ni vad jag mer hittade? En freakin' sport-bh! Jag blev faktiskt överlycklig, jag har inte hittad någon förut som har passat.
Så ja, även om jag inte köpte något av det som jag hade tänkt blev det i alla fall ganska lyckade inköp.

Förresten, igår fick jag ju veta betyget på nationella i matte och slutbetyget i hela kursen. Jag lyckades få MVG! Det är helt sjukt! Jag hade tydligen lyckats få MVG på nationella, och alla andra prov jag gjort under året har varit ganska bra, så jag fick MVG i slutbetyg också! Det gjorde verkligen min dag. Helt underbart!
Jag fick också veta att jag fick starkt VG på ekonomiprovet och att Håkan inte har bestämt än om det blir VG eller MVG i slutbetyg. Jag hoppas verkligen på MVG. Jag älskar samhällskunskap, och det skulle faktiskt kännas rätt surt om jag fick VG nu när jag vet att han faktiskt funderar på MVG.
Jaja, vi får väl se. Det spelar säkert inte så stor roll ändå.

Idag har varit en sån där dryg slappdag. Jag tror inte riktigt att jag gillar slappdagar. Inte så ofta i alla fall. Det är okej på söndagar, men inte så mycket annars. Det jag har gjort idag är typ.. Ja, jag har städat och läst 15 kapitel i Ljudet av ditt hjärta. Och handlat lite med mamma och pappa.
Och sett min brors flickvän. Hon bor nämligen i Jämtland, men nu är hon här på besök. Det var väl inte så välplanerat kan man säga, men nu är hon här i alla fall. Jag gick ner till dem för en stund sedan för att säga hej, men hon längde bara på mig. Jag undrar vad David har sagt om mig egentligen?
Fast mamma och pappa säger i och för sig att hon är väldigt blyg, så det kanske var det? Äh, man kan ju alltid inbilla sig i alla fall.

Nu tänker jag fortsätta läsa, och sen ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, dom var fina!

2009-05-22 @ 12:00:45
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Vera

Vilka söta!=)

2009-06-13 @ 15:24:06
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0