Money makes the world go around, the world go around

Nu har det gått massor av dagar sedan jag skrev sist, och det beror faktiskt på att jag inte har suttit vid datorn.
Antingen har jag haft annat att göra, eller så har jag bara inte orkat sitta vid datorn alls. Det har resulterat i att jag heller inte läst några bloggar, därför har jag precis suttit och läst 125 olästa inlägg genom bloglovin. Bloglovin är bra, jag hade aldrig orkat annars.

Men i alla fall, min helg har varit väldigt bra. Som sagt, kubb och Twilight i fredags och sedan Borlänge med Ida på lördagen. Det var suveränt faktiskt, men det blev varken jeans eller klänning. Istället blev det tre linnen, en t-shirt, en mascara och ett läppglans, så jag är rätt nöjd ändå. Sammanlagt brände jag 599 kronor. Jag får alltid så dåligt samvete när jag gjort slut på massor av pengar. Usch.
När jag kom hem från Borlänge åt jag snabbt, sedan drog jag till Cathrin för att titta på Eurovision med henne och Sebastian. Vi åt frukt och smält choklad och hade det supermysigt! Dessutom var det en bra låt som vann, och det är inte ofta det händer!
På söndagen slöade jag hela dagen och sedan på kvällen drog jag till Anette och Sandra på fika där en hel del folk reda hängde.  Vi firade Norges nationaldag och ESC-vinsten! Efter det tog jag en promenad, det var gött!

Idag har jag gjort det sista nationella provet, i matte. Jag vet inte riktigt hur det gick, men jag hoppas att det gick bra. Jag får veta imorgon.

Och eftersom jag inte hittade någon klänning i Borlänge ska nog jag, mamma och David kanske åka till Mora imorgon. Mamma var där idag och hittade någon klänning hon tyckte var fin. 399 kronor kostade den, så om jag köper den är jag verkligen pank sen. Åtminstone tills jag får tillbaka pengarna från DinSko, men det pengarna ska jag använda till marknaden. Usch ja, dessa pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0