Barnasinne

Idag har jag varit rätt barnslig.
Dagen började med Bumbibjörnarna efter att jag fått ett sms från Sandra. Efter det gick jag ner och gjorde två mackor och egen oboy (koka 1 dl socker, 1 dl kakao och 1 dl vatten i några minuter. Ha lite i en mugg och häll på mjölk. Superenkelt och godare än oboy!), sedan gick jag upp med frukosten och kikade på Disney Channel. Det blev två avsnitt av Sonnys chans och sedan en sån där Disney-film, Inte ett pip. Den var rätt bra faktiskt, hur pinsamt det än är att erkänna det.
Och sedan på eftermiddagen när jag lagade mat slog jag på Aktuell barn vol. 1. Låtarna är dock urkassa, så det sög lite. Men man får faktiskt vara barnslig ibland! Dessutom lagade ju jag middagen, kycklinggratäng till och med, vilket väger upp att jag är så barnslig. Tur va?
Barn borde förresten inte behöva plugga.



Kommentarer
Postat av: emelie

men snutte då!

2009-11-15 @ 22:22:54
URL: http://miliopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0