Fredag med flera överraskningar!

Wohoo!
Igår fick Lucas sin premie från Pandaförsäljningen, en minidator. Han är till och med så snäll att han låter mig använda den, vilket jag också gör just nu. Han är rätt snäll ibland.

Idag missade jag i princip hela religionen, precis som i tisdags. Det är så jävla bra när man är så skoltrött att man inte orkar gå upp för att gå till skolan, men är smart nog för att inte skolka vilket innebär att man slipper läsa upp ämnen senare. Jag önskar ibland att jag klarade av att skolka.
Lagom till svenskalektionen stod Sandra där i dörren till J214. Härligt som sjutton att träffa henne igen!
Och Emelie dissade tydligen inte alls mig, som jag trodde. Tack och lov. Livet rasade lite där ett tag.

Nu ska jag kolla vem som åker ur Idol, och sedan ska jag byta dator. Najs!

Yes, jag är på bättre humör idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0