Körskolebesök!

Idag hängde jag på körskolan för första gången ever (kursen räknas inte). Det var intressant. Och jag sög rätt rejält, haha, men det får man göra om man inte har läst något i teoriboken. Jag gjorde de där sjuttio frågorna för typ fas A eller vad det heter, och på femte försöket blev jag godkänd! Hahaha.
Min plan idag var egentligen att plugga, men Ida frågade om jag ville hänga med dit och jag tyckte att det var lika bra så jag slapp gå dit själv första gången. Jag är nämligen rätt mesig av mig.
Vi hängde där i tre timmar eller så, och i slutet av de tre timmarna var vi rätt rejält trötta båda två, haha. Jag skrattade åt ungefär varenda fråga. Eller, åtminstone de olika svarsalternativet.
Hur som helst, detta besök gjorde mig nog lite mer motiverad att sätta igång med teorin. Jag vill verkligen inte sitta och lära mig allting någon vecka innan skrivningen.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Jag tror nog att det kommer sluta med att jag tar sprutan, i säkerhets fall lixom. Sedan verkar det inte som att biefekterna är de farligaste lixom.



Åh. Jag förstår att du inte vill lämna ut namnet. Man vet aldrig med sina bloggläsare,he-he.

Men hoppas det bli bättre. :) Du kan alltid skicka iväg ett litet sms eller något, om det är något du vill prata om!

2009-11-17 @ 19:01:54
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Tvillingarna

=)

2009-11-20 @ 13:52:25
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0