Tekniska problem

Idag har mycket gått som det skulle och mycket har inte gjort det.
Mitt besök på sjukstugan blev längre och innehöll mer än jag trodde, men det gick bra till slut. Jag trodde att jag bara skulle ta EKG och blodtryck, men uppenbarligen skulle jag få recept, nya tider och ta blodprov också. Efter fyra stick och fyra trasiga kärl (och ett stick i en sena) lyckades de få blod. Fint.
Mina omdömmen på dexter blev jag också väldigt glad över. Riktigt sjukt glad!
Och äntligen har vi lyckats få biljetter till New Moon, jag, Natalie, Ulrica, Josefin (?) och Marina! Helt underbart!
Värre var det dock när jag skulle skicka viktigt mejl. Sammanlagt försökte jag nog i en timme eftersom internet bara strulade. Vissa saker ska jag vara utan verkar det som.

Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon ska jag upp klockan fem! 07.15 går bussen mot Karlskoga där ekonomerna ska göra studiebesök. Det jag ser fram emot är Karlstad efteråt. Inte så mycket för shopping, för jag har inga pengar, men jag får träffa världens bästa Emelie! Wonderful!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

var så lite så :)!

2009-11-05 @ 12:31:46
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0