Vaccin

Igår tog jag vaccin mot svininfluensan. Inte den lyckligaste dagen i mitt liv direkt.
Armen känns som ett gigantiskt blåmärke med rejäl träningsvärk, och till och från mår jag illa. Sömnlöshet är uppenbarligen en biverkning av vaccinet också, igår gick jag och la mig elva men somnade inte förrän två, och mellan två och tjugo i åtta vaknade jag minst tio gånger. Härligt utvilad jag känner mig!
Ibland skakar benen och jag tappar balansen lite, men det är väl inte så väldigt onormalt ändå för att vara jag, haha.
Så, skola eller inte skola?

Kommentarer
Postat av: Malin

oh. funderar fortfarande på det där med vaccinet. Mamma är helt på att jag ska ta det, men jag undrar om jag redan har haft svinisen då jag var riktigt sjuk. hm... Och, hoppas "träningsvärken" går över snart, för den känslan är ju grymt jobbig.

2009-11-12 @ 16:40:48
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0